W E L C O M E !

W E L C O M E !

Sunday, July 6, 2014

puisi

lately ni lah ken, aku byk bace buku ayat-II puisi ni.. tak tahu lah mungkin sbb ayat die yg mendalam dan susah nak faham.. bile kite faham dgn ayat tu, kite paham situasi puisi tu kita paham seseorang tu.. well dlm hidup ni, kite kene ade perkataan PAHAM.. everything happen dlm kehidupan kite, tak kire lah sesaat ke semlm ke tdi ke tahun lepas ke meti kite kene paham dgn sesuatu yg jadi or tgh jadi.. n automatically we ask WHY.. neh ! lumrah manusia :)

nah 1st bace buku ni sbb tgk officemate lah die bace, then cube lah mendalami ilmu puisi ni n at last mule minat.. so kt bawah ni buku pertama yg aku bace..

jeng ! buku ana raffali.. k randomly lah die punye puisi is more bout love, more bout how to appriciate someone in ur life.. eceyh speaking kau ! buku ni bru jugak lah, boleh search kt pustaka-II mph ke kinokuniya ke memane lah janji ade.. tak mahal pun RM20.00 jerrrr, kemain tgk wayang teranspomer seat couple berpuluh hengget sanggup eh tak ken 20.00 ni boleh kate mahal.. kui kui kui

okie then the 2nd book is from mimi mortica -

buku ni aku beli bru je smlm, tak tahu lah ade yg kate bru pasar ken kelmarin.. so kategori aku ni awal lah yg beli.. neh okei sementare tu nak promote sat.. smlm dari gombak pergi ke shah alam semate-II na g SBU butik, sincerlybyus.. agak belit sikit nak nyebut.. almaklumlah mulut belacan nak ckp ala-II western gitu.. kt SBU butik tu betol-II dkt dgn I-CITY shah alam, tapi amik sign board padang jawa, die dekat alam avenue 2.. 2 tingkat kau, bawah jual tudung blouse ape bagai.. atas akseseri kasut buku cookies desert air semua lah ! n die jual buku ni sekali, so aku pun dgn tak buang mase terus amik.. tanye harge hurmmmm 20.00 hengget jugak, ape lgi.. rugi lah tak grab ! hehehe

okei lepas ni rase nye mcm nak buat koleksi lah pasal buku puisi ni, seriously talk mmg BEST ! then officemate aku suggest ken buku yg kt bawah ni pulak

okei SOFA BIru, yg ni tak tahu lah harge die berape.. nnti bru nak survey harge nye dulu :p wait ! buku ni mmg rotate left tau, so jgn lah korang ckp aku yg tak rotate ken hehe sbb aku pun pergi nanye kwn aku "knp gmbr senget..?" upenye die akte mmg cover photo die mcm tu.. malu kau !

lepas ni aku akn update lgi INSYAALLAH klu tade yg menghalang or tak bz, aku update lah buku ape yg aku dah bace okei :) so sebelum terlupe, i wish u guys salam ramadhan, semoga tabah n kuat iman di bulan yg mulia ni.. n wish u guys to SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN ! okei tak semangat sbb pestime aku keje n dpt cuti 2 hari je, raye ke3 aku dah kene keje -,-''




No comments:

Post a Comment