W E L C O M E !

W E L C O M E !

Tuesday, November 13, 2012

not ready :'(

counting days, yeah trully hari kitorang akan berjauhan makin dekat .. aku ta ready na berjauhan ngn die, tuhan je tahu :'( 2 tahun aku ngn die akan berjauhan, dekat pun hubungan kitorang ta boleh na ckp ni ken lagi jauh.. ya allah aku harap sgt 2 tahun tu hubungan aku ngn die masih bersama.. aku ta sanggup na hantar die 8 hari bulan ni, aku ta mampu aku ta kuat, kalau boleh aku na je laju ken mase tapi aku bukan sape-II...

nobit, im really afraid if im lost u again, czu takut sgt kalau kite jadi mcm dulu.. everyday everynight czu akan nangis sbb czu takut.. knp nobit ?? czu tana kite berpisah lagi, 2 tahun nobit. yeah mmg kamu balik kl tapi sebulan sekali kowt.. duk ipoh pun kite jarang jumpe ni ken lagi duk kedah :'(

makin lame kite makin jauh, kite dekat pun asik gadoe.. mcm mne kalau kite jauh ?? setiap langkah memisahkan kita nobit, nobit masuk dunia baru dunia lama mybe akan dilupakan.. and czu takut kamu akan lupakan czu :'(

our moment.... nnti dah kurangkan kita date, kite jumpe, pergi makan tgk wayang main bowling lepak rampai lepak awal maju.. kamu ken suke milo..rindu na tgk kamu main snooker :'( rindu na makan nasi lemak brj, rindu na jalan pegang tgn, rindu na amik gmbr rindu na cabut janggut rindu na buat milo tuk nobit rindu na masak nugget rindu na bising kt nobit tukar seluar sebelum tidoe rindu na bace doa same-II sebelum tidoe rindu na jerit kt nobit rindu cerita dongeng sebelum nobit tidoe rindu na cubit kamu, rindu na baring atas riba kamu, rindu na kene marah ngn kamu, rindu na majuk ngn kamu rindu na kamu suap ken czu rindu na nobit tekan belakang czu ! nobit czu rindu sume nye :'( setiap perkara yg berlaku antare kite, sumpah czu ta pernah lupe ! nobit, would u will wipe my tears for the last time we meet :'(

i will always love you kali sejuta ! trust me u are my first love and u will be my last love.. czu harap 2 tahun tu akan jadi mcm 2 saat or 2 jam or 2 hari or 2 mggu or 2 bulan je.. not more then years ! janji ngn czu nobit akan balik tau !! czu akan selalu tggu nobit kt stesen ktm, jgn bwk kereta or moto balik kl ! jauhhh czu tana ape-II jadi kt nobit :'( im not ready to lost u forever !!

our album, tu je jadi peneman czu akan dtg. promise me jgn lupe text jgn lupe call.. nobit dah janji ken hbs belajar nobit na keje cari duit pastu hntr rombongan ?? czu tggu setiap hari czu doa cepat-II lah mase tu dtg. nnti kalau kite gadoe ta de sape na peluk czu dah ken :') selalu kalau czu hilang kawalan nobit akan tenang ken czu, tapi nnti ?? sape na peluk ? sorry nobit 2 tahun czu ta ken benti ngis sbb czu ta boleh jauh ngn kamu cukup larh selame ni kite asik berjauhan :( u are my besfriend my enemy my teacher my counselor my tears my smile my pains my hug my everything okei thnx for full ken hati czu bout nobit :') rantai nobit czu ta ken bukak tau n i hope you too :')

-love you xoxo EiraAzrol

No comments:

Post a Comment