W E L C O M E !

W E L C O M E !

Thursday, May 17, 2012

soalan vs jawapan

k nmpk ta title tu ? actly ni blog for my hunny bunny :D die ade bgi soalan dan saya pun ade bgi soalan, k masing-II kene cari creativty na jawap soalan tu n saya pilih BLOG n ade 5 soalan saya kene jawap ^^

soalan 1    : macam mane saya KENAL azrol saffwan ?
jawapan 1 : dari kawan kelas mase form 3 name die eifa :D

soalan 2    : kenapa saya SUKAKAN azrol saffwan n SEBAB dia ?
jawapan 2 : die nerd DULU LARHH n sebab die FIRST LOVE saya :D

soalan 3    : berape TAHAP JUJUR n SETIA saya terhadap azrol
                    saffwan ?
jawapan 3 : jujur tapi kadang-II menipu jugak kate tidoe padahal tgk
                    tv, tapi setie tu INFINITY ouhh :D

soalan 4    : tahap SAYANG saya ?
jawapan 4 : hurmm tahap sayang tu mmg tuhan je larh tau ken,
                   tapi kadang-II rase geram pun ade jugak!
                   sabar je larhh ngn kerenah die ni , nasib SAYANG
                   kalau ta pecah pale die saya buad :D

soalan 5    : apakah maksud LOVE bgi saya terhadap azrol saffwan
                    ? *my favorite question :D
jawapan 5LOVE is friendship. If I can be your best friend, then I
                   can be your LOVE :D

             

No comments:

Post a Comment