W E L C O M E !

W E L C O M E !

Friday, August 19, 2011

buka puase @ mmc wif ank yatim :)

hye all , today eira update sbb na story kelmarin eira g buka puase ngn ank yatim.. comel giler diorang ! geram nye rase cm na cubit2 je :p heee best larhh jugak event toe sbb gmbr eira masuk tv n surat khabar ! haha giler larhh ^^ rugi doe sape ta join for warge mmc je larhh aha XD
haha ni sume muke2 yg dtg lambt sbb make up over :p yg hujung belah kiri toe nisa sepet, ali, wani , lia , aku, k.fadz n eijah !
yg pic ni aku suke giler haha aku pun tatau knp (ceitt padahal nak ckp muke comel) haha boleh larhh :p k.fadz comel giler buad muke mcm ni haha ! dalam2 x suke hbs gak larhh kuih dlm pinggan die hahaha
yg ni after makan so masing2 tatau na uad ape, ini larhh keje kitorang.. giler lensa ! aha act pic ni kene pakse buad candid :p tapi ta sangke jadi larhh pulak ^^ wink wink !

ni ali haha aku suke gmbr ini sebab muke aku cantik :p duli ape aku korang nak kutuk2 kesah larhh pulak ken ^^ bdn aku pun nampak slim hoho ^^ i loiikkkkeeee XD
taraaaaa ! tgk my mummy pakai jubah ouhh ^^ haha giler tanjat eira :p haha ayin dah dpt cahaya lol hahaha cantik giler die pakai jubah hoh nanti aku pun na try larhh wink wink XD

No comments:

Post a Comment